Branding

Doelstelling is om de merkbekendheid bij uw doelgroep te vergroten. Bij professioneel gebruik gaat brand awareness volgens ons vooral om 'relevant bereik'; het aantal ontvangers is van secundair belang. Via onze kanalen helpen wij u graag om onder de aandacht te komen van de beslissers die u wilt bereiken.

 

Website
Onze websites zijn responsive en derhalve geschikt voor de meeste devices. Daarmee bieden zij een groot aantal mogelijkheden voor bannering: o.m. full banner (468 x 60 pixels) en half banner (234 x 60 pixels). Formaat Gif of Flash (let op: Flash banners zijn niet zichtbaar op iPhone of iPad!)

 

Nieuwsbrieven

Wij versturen regelmatig nieuwsbrieven, zowel algemeen als specifiek op thema naar segmenten van onze doelgroep. Ook in deze nieuwsbrieven zijn mogelijkheden om te banneren. Alleen Gif: formaat 232 x 60 pixels. Sommige mailprogramma's (nieuwere versie Oulook o.a.) blokkeren animaties. Animated Gif aanleveren kan, maar hou rekening dat de eerste afbeelding de hoofdboodschap is, zodat de boodschap toch overkomt.

Magazine
Ons kwartaalblad biedt haar partners de mogelijkheid om advertenties te plaatsen. Het gehele magazine wordt full colour uitgevoerd en verschijnt in een oplage van 4.000 exemplaren onder top-executives van financiële instellingen en hun stakeholders. Formaat van een 1/1 pagina op de bladspiegel is 225 x 285 mm + 3 mm afloop rondom.

 

De sluitingsdata voor 2016 voor het magazine zijn als volgt:

Editie Voorjaar:

  • Aanlevering materiaal: 11 maart
  • Verschijning magazine: 25 maart

 

Editie Zomer:

  • Aanlevering materiaal: 10 juni
  • Verschijning magazine: 24 juni

 

Editie Herfst:

  • Aanlevering materiaal: 9 september
  • Verschijning magazine: 23 september

 

Editie Winter:

  • Aanlevering materiaal: 2 december
  • Verschijning magazine: 16 december